3080041308 |
Pedagogia Sistèmica - Aprofundiment |
2016-2017 |
Curs. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
19/1/2017 - 16/2/2017 (20 hores) de 17:15h a 20:15h |
|
CRP del Baix Llobregat VII |
|
Josep Tarradellas, 11 (Martorell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat VII
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
|
|
Descripció i Metodologia: |
Es pretén aprofundir en la Pedagogia Sistèmica com una nova mirada per comprendre l’acció educativa, dins dels propis centres, amb els equips docents, i en la relació amb les famílies, així com des del mateix currículum.
|
| |
Objectius |
- Ampliar la mirada de l’educació des d’una perspectiva sistèmica : els ordres, les jerarquies, la pertinença, els vincles, el lloc que ocupo i on estic.
- Redescobrir quin és el paper de l’escola i el de la família en els processos educatius.
|
| |
Continguts |
- Què ha fet que aparegués en l’horitzó social, i a l’educació, la pedagogia sistèmica.
- En què consisteix la Pedagogia Sistèmica
- El paper de la família, el paper de l'escola, en els processos educatius
- Els vincles generacionals i les seves implicacions personals
- La millora de la comprensió de les situacions familiars, i escolars difícils a partir de la perspectiva sistèmica.
- Equilibri emocional: com millorar i canviar les nostres actituds davant les relacions personals i la vida.
|
| |
Observacions |
Per poder realitzar aquest curs, és imprescindible haver acreditat un dels cursos d’introducció realitzats a la nostra zona entre els cursos 13-14 i 15-16.
|
| |
Formador/a |
Equip del GT de Pedagogia Sistèmica del Baix Llobregat Nord
|
| |
Avaluació |
S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
- Aprofitament en termes d’aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura
implementació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
|
| |
E-mail |
crp-martorell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
19/01/2017 |
1715 |
2015 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
dijous |
16/02/2017 |
1715 |
2015 |
|
| |